تدارک عرضه میوه شب عید در ۲۰ منطقه تبریز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: عرضه میوه شب عید در تبریز در ۲۰ نقطه این شهر انجام می‌شود.

اکبر فتحی در بخش خبری ۱۹.۳۰ و ۲۳ شبکه سهند گفت: میوه و برخی اقلام اساسی امسال از ۲۰ اسفند با پشتیبانی شهرداری به جای برپایی چادر به صورت نمایشگاهی عرضه می‌شود.

او افزود: امسال هم برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا، اتحادیه تعاون روستایی به عنوان مباشر انتخاب شده و خرید دو قلم میوه از جمله پرتقال و سیب را انجام داده و این میوه‌ها در سردخانه‌های استان موجود است و به اندازه کافی هم تامین شده است.

اواضافه کرد: امسال به جهت مصادف شدن با ماه مبارک رمضان مقرر شده است که برنج و شکر به قیمت دولتی، مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد هم از نوع گوسفندی و هم گوساله در همان محل‌ها و نمایشگاه‌ها به قیمت دولتی عرضه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: حتی در مورد سایر کالا‌ها مثل قند و روغن نیز با هماهنگی که با کارخانه‌های تولید کننده آن‌ها صورت گرفته مقرر شده است این کالا‌ها نیز با تخفیف ۱۵ درصدی عرضه شود.

در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان برنج تایلندی به میزان ۲۱۴۱ تن، برنج هندی ۷۳۴ تن، شکر خانوار۴۰۰ تن، شکر صنف ۱۷۸۰تن، گوشت مرغ منجمد ۴۸۰ تن، گوشت قرمز منجمد ۹۶۰ تن گوساله و ۲۴۰تن گوسفندی به قیمت‌های مصوب تنظیم بازاری در آذربایجان شرقی در حال توزیع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.