رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: سهم تسهیلات تبصره ۱۶ این سازمان ۲۰۰ میلیارد تومان است و تاکنون ۱۷۷ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.

سید عماد شاهرخی رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در جلسه بررسی تبصره ۱۶ قانون بودجه اظهار کرد: پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای ایجاد اشتغال است و باید از ظرفیت‌های موجود به منظور پرداخت حداکثری تسهیلات استفاده شود.

او گفت: سهم تسهیلات تبصره ۱۶ سازمان جهاد کشاورزی لرستان ۲۰۰ میلیارد تومان است و تاکنون ۱۷۷ نفر به مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.

شاهرخی ادامه داد: اعتبارات لازم برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ از مرکز به بانک ملی و قرض الحسنه ابلاغ نشده، اما اعتبارات مورد نیاز برای بانک ملت و صادرات ابلاغ شده و پرونده‌ها در حال ارسال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: هماهنگ کردن دستگاه‌ها و ظرفیت‌های موجود به منظور پرداخت حداکثری و با برنامه تسهیلات ضروری است و بنا به تاکید استاندار مدیران دستگاه‌های اجرایی دو هفته فرصت دارند مشکلات موجود در دستگاه تحت مدیریت خود به منظور معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات اشتغال را مرتفع کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.