مسئولان، امیدآفرینی کنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان با رفع مشکلات مردم مانع ایجاد ناامیدی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: یکی از تذکرات رهبر انقلاب این است که با وجود مشکلات موجود، بین مردم ناامیدی ایجاد نشود؛ بنابراین مسئولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات، نهایت تلاش خود را بکار بگیرند.


او با بیان اینکه ملت به گردن انقلاب اسلامی حق دارند افزود: رهبر انقلاب فرمودند سال ۶۹ برخی مسئولان رده بالا نامه نوشتند که مملکت در حال سقوط است، از ۶۹ تاکنون هر روز، مملکت سرافرازتر از نظر نظامی، دانش‌بنیان و... پیش رفته و امروز هر کسی به چشم بد به ایران نگاه کند، با اتکال به قدرت الهی او را شکست خواهیم داد.


امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: مقابل دشمن نباید تسلیم شد و باید با قدرت ایستاد و مقابل هر ضربه‌ای ده ضربه پشیمان‌کننده به دشمن وارد کرد و باید با  وحدت و دوستی و تعاون به داد فقرا رسید؛ این‌ها آموزه‌های پیامبر اعظم صلوات‌الله علیه و آله در بعثت بود.  


حجت‌الاسلام والمسلمین ضمن بیان اینکه یکی از نشانه‌های تقوا، تعظیم شعائر اسلامی است، گفت: اعیاد شعبانیه در پیش است و مردم این روز‌ها را با برگزاری جشن و سرور، احترام می‌کنند.


او با اشاره به اینکه معاد در جامعه ما مغفول واقع شده، خاطرنشان کرد: ما برای روز معاد آفریده شده‌ایم، آن روز، روز محاکمه دقیق است و یکی از مراحل قیامت سنجش اعمال و میزان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار