مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: ۱۹۰ مورد بازرسی توسط اکیپ‌های مشترک از مراکز تولیدی، خدماتی، عرضه و فروش در سطح استان انجام شده است.

هاشم علایی گفت: از ابتدای سال جاری، ۱۹۰ مورد بازرسی از مراکز تولیدی، خدماتی وعرضه و فروش کالا در قالب اکیپ‌های مشترک با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام گرفته است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل در جلسه شورای فنی افزود: بازرسی‌های انجام یافته با حضور نمایندگان این اداره کل، استانداری، فرمانداری‌های شهرستانها، معاونت غذا و دارو، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بصورت اکیپ‌های مشترک با هدف جلوگیری از عرضه کالا و خدمات فاقد استاندارد و بی کیفیت انجام یافته است که در این بازرسی ها، اقلامی از قبیل تولیدات دامی، آرد نانوایی، شیرآلات و. مغایر با استاندارد شناسایی، جمع آوری و یا عودت داده شداند.

علایی گفت: از تمامی واحد‌های تولیدی، فروشندگان، اصناف و بازاریان درخواست می‌شود از فروش کالا‌های غیراستاندارد خودداری کنند و همکاری‌های لازم را با بازرسان اداره کل استاندارد استان و شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده، داشته باشند تا بتوانیم با نظارت بر کالا‌های استاندارد شده، امنیت و سلامتی مصرف‌کنندگان را تامین کنیم.

او بیان کرد: از تمامی همشهریان انتظار داریم در صورت برخورد با هرگونه کالای غیراستاندارد و یا کالا‌های بی‌کیفیت با شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ و تلفن‌های ۸ -۳۳۷۴۱۱۵۷ تماس حاصل فرمایند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.