جمشید خیرآبادی برای دومین بار به عنوان رئیس هیئت کشتی استان کردستان انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیئت کشتی استان کردستان با حضور ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی،  مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی برگزار شد.

مجمع انتخابات کشتی در حالی برگزار شد که مخالفان جمشید خیرآبادی در درب ورودی ورزش و جوانان جمع شده بودند وخواستار لغو این مجمع شدند و از عملکرد رئیس هیئت رضایت نداشتند.

در چند ماه گذشته که حواشی زیادی دامن گیر رئیس هیئت شده بود، اداره ورزش و جوانان استان، با تصمیم فردین ورمقانی، رئیس اداره ورزش شهرستان سنندج را به عنوان سرپرست انتخاب کرده بود تا دور از حواشی برنامه‌های مجمع انجام پذیرد.

در نهایت امروز مجمع انتخابات ریاست هیئت کشتی استان کردستان برگزار شد و جمشید خیرآبادی با کسب ۲۳ رای برای دومین بار به عنوان رئیس هیئت کشتی استان کردستان انتخاب شد.

خیرآبادی گفت: در این چهار سال متاسفانه تمام کشور و جهان درگیر ویروس کرونا بودند و عملا ابتکار عمل را از تمام هیئت های ورزشی گرفته شد، اما با این اوصاف کشتی کردستان توانست زیرساخت‌های کشتی را در این دیار تغییر بدهد و ۸۰۰ تخته تشک کشتی و ۱۴ سالن کشتی را به مجموعه کشتی اضافه کند.

او ادامه داد: در این مدت مسابقات در تمام رده‌های مختلف برگزار و اردو‌های مختلف تیم ملی نیز به میزبانی کردستان اجرایی شد.

خیرآبادی خاطرنشان کرد:کشتی ورزش اول این کشور است و باید همه به آن توجه بکنیم و برای توسعه این رشته همه باید در کنار هم باشیم نه آنکه تخریب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.