فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان ۶۸ نفر دستگیر و ۱۰۳ فقره انواع سرقت در ۷۲ ساعت گذشته در استان کشف شد.

یحیی الهی اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان از سوی فرمانده کل انتظامی کشور و در راستای مطالبات مردمی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طی ۷۲ ساعت گذشته اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و طی عملیات‌هایی جداگانه ۶۸ سارق در سطح استان دستگیر شده اند گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۰۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان مبارزه با پدیده سرقت را از مهمترین برنامه‌های پلیس عنوان و خاطر نشان کرد: برخورد با سارقان به صورت ویژه دردستور کار پلیس قرار دارد و کارکنان انتظامی لرستان در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

وی همچنین؛ از کشف ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان"چگنی" خبر داد و گفت: ماموران انتظامی "چگنی"حین کنترل محور‌های مواصلاتی به سه دستگاه کامیون ایسوزو حامل چوب مشکوک و آن‌ها را طی یک عملیات متوقف کردند.

سردار الهی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق فاقد مجوز کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: چوب‌های کشف شده به دستگاه‌های ذی صلاح معرفی شدند.

سردارالهی از شهروندان تقاضا کرد، هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.