استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ورودی‌های استان برای استقبال از مهمان نوروزی پاک‌سازی شود

غلامعلی حیدری در ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش رو بودن ایام نوروز گفت: تمامی ورودی‌های استان در مناطق شهری و روستایی به‌ویژه شهرکرد و مراکز شهرستان‌ها برای استقبال از حضور گردشگران و مسافران نوروزی پاکسازی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به پایان دوران شیوع کرونا و بارش‌های اخیر به‌نظر می‌رسد امسال میزبان مسافران بیشتری در استان باشیم.

وی، افزایش ایمنی و رضایت حداکثری را شعار امسال ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر دانست و افزود: این مهم در تمامی برنامه‌های مرتبط با سفر‌های نوروزی مورد توجه جدی قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


حیدری، توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه‌های بارشی احتمالی را ضروری اعلام و اضافه کرد: کمیته‌های زیرمجموعه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نسبت به عملیاتی کردن مصوبه‌های این ستاد اقدام کنند.

وی، تشکیل و فعال شدن سریع‌تر این ستاد را ضروری دانست و گفت: آسیب‌شناسی عملکرد کمیته‌های زیرمجموعه این ستاد و ارائه راهکار‌هایی برای رفع مشکلات موجود در دستور کار قرار گیرد.

حیدری افزود: آماده‌سازی، ایمن‌سازی و آشکارسازی تمامی محور‌های درون‌شهری و برون‌شهری، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و شست‌وشوی آن‌ها باید با اولویت در دستور کار قرار داده شود.

وی تاکید کرد: تقویت روشنایی معابر، هرس درختان، حذف نقاط حادثه‌خیز، تکمیل کردن ظرفیت مراکز توزیع سوخت و تامین به‌موقع کالا‌های اساسی مورد توجه همگان باشد.

حیدری افزود: در این مدت فعال شدن روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، افزایش گشت‌های خودرویی، کاهش تصادفات جاده‌ای، معرفی نماینده دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌ها، رونق زیرساخت‌های گردشگری و نظارت جدی بر رستوران‌ها ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار