فرماندار میامی:

جانبازان و ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند

آشوری با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان تجربیات جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

علیرضا آشوری فرماندار میامی  افزود: ملت ایران اسلامی همواره مرهون دلاوری و شجاعت‌های دلیرمردانی همچون جانبازان هستند که در مکتب سید و مولای خود درس ایثار و فداکاری گرفتند و در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، جان و سلامت خود را تقدیم انقلاب، نظام و کشور کردند.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران، بهترین گزینه برای انتقال پیام شهدا به نسل امروز هستند، ابراز کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، شاهد پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران نبودیم.

فرماندار میامی تاکید کرد: مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید فرهنگ ایثار و جانبازی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا پیشرفت این شهرستان محقق شود.

آشوری به تشکیل سپاه پاسداران به فرمایش امام خمینی (ره) به منظور صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فرزندان امام (ره) در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع از کشور، مرز و بوم را ضمیمه حفاظت از انقلاب کردند و بعد از پیروزی در جنگ، در عرصه‌های مختلف سازندگی، عمران و آبادانی و کمک در بحران‌ها از جمله سیل و زلزله همواره پیشتاز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه جانبازان، پاسداران و ایثارگران به مجموعه مدیریت شهرستان کمک کنند، افزود: نشست با جوانان و استفاده از تجربیات جانبازان در دستور کار فرمانداری شهرستان میامی است.

فرماندار میامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دولت مردمی آیت الله رئیسی ضمن توجه لازم به حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، دانشگاهی و عمرانی کشور، در حوزه اقتصادی نیز وام‌های مناسبی برای اشتغال‌زایی برنامه ریزی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار