نظارت بیش از هزار بازرس بر مراکز خدمات دهنده به مسافرین نوروزی گلستان

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان از نظارت هزار و ۶۵ بازرس و ناظر بر مراکز خدمات دهنده به مسافرین نوروزی خبر داد.

درویش علی حسن زاده با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی سال و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ گفت:نیرو‌های بازرس و ناظر دستگاه‌های نظارتی و خدمات رسان با همکاری و مشارکت، همیاران بازرسی قرارگاه شهیدامانی، اتحادیه ها، انجمن‌های حمایت مصرف کنندگان جوامع و اتحادیه‌های گردشگری بر مراکز اقامتی پذیرایی و خدماتی نظارت می‌کنند.

او ادامه داد:این نظارت‌ها در راستای افزایش رضایت شهروندان و مسافران و کاهش تخلفات احتمالی انجام می‌شود.

حسن زاده افزود: اقدامات نظارتی صورت گرفته در قالب برگزاری گشت‌های نظارتی تخصصی و نیز جلسه‌های مشترک ستاد و کمیته نظارت وتنظیم بازار با حضور گروه‌های مختلف در شیفت‌های صبح، عصر و حسب مورد شبانه به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات واحد‌های صنفی و جوامع گردشگری و مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی است.

حسن زاده گفت: اعضای کمیته نظارت و تنظیم بازار شامل ادارات کل صمت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تعزیرات ، راهداری، دامپزشکی، غله و خدمات بازرگانی و پلیس نظارت براماکن عمومی، پلیس اقتصادی، سازمان جهاد کشاورزی از جمله دستگاه هایی هستند که هر کدام با بهره گیری از ظرفیت‌های بازرسان و ناظران به کارگیری شده در ایام اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان نسبت به حضور در مراکز مربوطه اقدام می‌ کنند.

او افزود: مردم استان، مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ستاد مرکزی خدمات سفر کشور ۰۹۶۲۹، شماره تلفن ۱۲۴ اداره کل صمت، و شماره تلفن‌های اضطراری دستگاه‌های مرتبط اطلاع رسانی کهنند.

حسن پور افزود:و در این زمینه ۱۴ شعبه تعزیرات حکومتی نیز به صورت شعب ثابت درکنار شعب سیار آماده بررسی پرونده‌های احتمالی از تخلفات خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.