استاندار زنجان گفت: محرومیت زدایی و رفع مشکلات محرومین از اهداف اصلی سپاه است و خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم بواسطه این عزیزان مناطق محروم از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شده‌اند.

محسن افشارچی استاندار زنجان به مناسبت روز پاسدار در دیدار با فرمانده سپاه استان، گفت: پاسداران همیشه در تمام مقتضیات زمانی از نظام و انقلاب حراست کردند.

وی ابراز داشت: محرومیت زدایی و رفع مشکلات محرومین از اهداف اصلی سپاه است و خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم بواسطه این عزیزان مناطق محروم از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شده‌اند.

استاندار زنجان گفت: سپاه مقتدر در چهار دهه گذشته خدمات بسیار زیادی را در سطح استان زنجان انجام داده است.

افشارچی تاکید کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اقدامات بسیار مؤثری را در راستای آبرسانی به مناطق دورافتاده و روستاهای استان آغاز کرده‌اند که از زحمات آنان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بحران آب نخستین دغدغه بنده در استان است و باید مشکل آب در این استان حل شود، تصریح کرد: خریداری بیمارستان مجهز توسط سپاه در زنجان و همین طور آغاز ساخت درمانگاه‌های مختلف در سطح استان برای کمک به حوزه درمان استان است.

استاندار زنجان گفت: سپاه استان زنجان همواره کمک حال ما در استانداری بوده و هر زمانی که نیاز بوده بسیجیان سلحشور برای انجام کارها حضور داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.