مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۶میلیارد تومان تسهیلات خراسان رضوی در حیطه حمل و نقل جذب شد.

جعفر شارمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: برای تسهیلات حوزه حمل و نقل و مجتمع‌های خدماتی بیش از ۱۶میلیارد تومان تسهیلات جذب نشده در سایر استان‌ها در خراسان رضوی جذب شد.

او افزود: با توجه به جذب صددرصدی ۸ مجتمع از تسهیلات تبصره ۱۸ برای بهسازی و توسعه برخوردار شدند.

رشد ۵۰ درصدی در حوزه ترانزیت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه ترانزیت رشد بیش از ۵۰ درصد داشتیم، ادامه داد: ترانزیت خارجی از مرز‌های خراسان رضوی با آسیای میانه که سهم عمده آن در پایانه مرزی سرخس، لطف‌آباد و دوغارون است که براساس دیپلماسی اقتصادی دولت رقم خورده است.

بهسازی ۴۰۰ کیلومتر راه تا اول فروردین ماه

شارمد با اشاره به اینکه با توجه به ارزیابی انجام شده در جریان سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی در ۴ زمینه طرح تحول پیش‌بینی شد، بیان کرد: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در زمینه طرح تحول و بهسازی روکش راه‌های استان بیش از هزار کیلومتر راه در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: بخش اصلی این‌ها در کوریدور شریان‌های منتهی به مشهد شامل کریدور غرب، جنوب، شمال و کریدور شرقی استان بود همچنین بخشی از راه‌های فرعی استان هم در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی تاکید کرد: ۳ هزار میلیارد تومان قراردارد منعقد و تا به امروز حدود ۳۷۶ کیلومتر راه بهسازی شد که در صورت مساعد شدن شرایط دمایی هوا این میزان را تا اول فروردین ماه به ۴۰۰ کیلومتر می‌رسانیم؛ و مابقی در سال آینده انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.