رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان از آشکارسازی نقاط پرخطر همزمان با طرح نوروزی راهداری در این شهرستان خبر داد و گفت: اکیپ‌های راهداری نیز در تمام مسیرها مستقر شدند.

حسین ابوطالبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان از آشکار سازی نقاط پر تصادف و پرخطر در راه‌های شهرستان دامغان همزمان با ورود مسافران نوروزی خبر داد و با بیان اینکه خط کشی محورهای شریانی، پاکسازی و تسطیح و رگلاژ حریم و شانه راه‌ها نیز انجام گرفته است، افزود: کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی سفرهای بین شهری، هدف این طرح‌ها است.

رئیس راهداری دامغان ادامه داد: بازبینی چراغ‌های روشنایی، شستشوی تابلو و علائم، تعمیر و مرمت حفاظ‌های جانبی راه‌ها و پاکسازی و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها برای بهره برداری مسافران نوروزی و اسکان اضطراری بخش دیگری از از اقدامات عملیات طرح نوروزی راهداری در دامغان است.

ابوطالبی همچنین گفت: برای ایام نوروز با پیمانکاران بخش خصوصی برای تعطیلی کارگاه و داشتن آمادگی لازم در راستای بهره برداری از امکانات مربوطه در صورت لزوم هماهنگی‌های لازم انجام شده و همچنین برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران و مردم علاوه بر آرایش و تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز، تمرکز برای شناسایی نقاط پرحادثه به منظور آشکارسازی و رفع آن‌ها صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار