تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : یکی از اقدامات کارگروه تنظیم بازار استان پیش‌بینی برای ایام پایانی سال و تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم به منظور ایجاد فضای آرام جامعه است.

دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه نمایشگاه تنظیم بازار کالا‌ها و محصولات اساسی و کشاورزی از دوم تا ۱۲ اسفند ماه برپا شده و با استقبال قابل قبولی مواجه شده است گفت : نمایشگاه بهاره از ۲۰ تا ۲۷ اسفند ماه برپا می‌شود که اقلام زیر قیمت بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: در این نمایشگاه گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلو ۲۷۰ هزار تومان، گوشت گوساله بدون استخوان ۲۵۵ هزار تومان و گوشت چرخ کرده ۲۲۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

دارابی با بیان اینکه در برپایی نمایشگاه تلاش می‌شود منفعت عمومی بر مصلحت شخصی ترجیح داده شود گفت: برای برپایی ۱۰ روز نمایشگاه باید ۵۰۰ میلیون تومان هزینه غرفه‌ها پرداخت می‌شد که شرکت نمایشگاهی این هزینه را پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه گام اول برنامه ریزی اقلام اساسی است و در نمایشگاه بهاره اقلامی همچون پوشاک و سایر لوازم مورد نیاز مردم عرضه می‌شود افزود: سامانه ۱۲۴ برای دریافت گزارشات مردمی آماده است و بازرسان به سرعت ورود می‌کنند.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۸ هزار و ۶۵۰ مورد بازرسی از اصناف انجام و ۴۵۱۶ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

دارابی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۵۳۱۱ مورد تخلف از اصناف استان کشف شده است گفت: از ابتدای امسال ۱۸۵۲ مورد گشت مشترک انجام شده و سازمان صمت، کشاورزی، اصناف و اتحادیه‌ها موظف به نظارت بر کالا‌های اساسی هستند و علاوه بر این کمیته اقدام مشترک تشکیل شده و تمام شکایات به صورت موردی بررسی می‌شوند.

وی عنوان کرد: استان کرمانشاه از نظر شاخص تورمی تا پایان دی ماه در رتبه ۱۱ قرار داشته و وضعیت ۲۰ استان از ما بدتر بوده است البته این حاکی از نبود گرانی نیست .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.