سردار رادان:

در حوزه امنیت با کسی تعارف نداریم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در بحث امنیت قطعاً با کسی تعارف نداریم و به هیچکس اجازه نمی‌دهیم از این خط قرمز ما عبور کند.

سردار احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور استاندار این استان و فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و معتمدین، برگزار شد گفت: طبیعی است که این اتحاد و همدلی که به برکت وجود امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب در کشور و بویژه در سیستان و بلوچستان رقم خورده باعث کینه و حسد دشمن باشد اگر غیر از این بود باید شک کرد.

وی ادامه داد: سیستانی و بلوچ، شیعه و سنی، زن و مرد، جوان و پیر همه دست در دست هم داده‌اند تا برای پیشرفت استان سیستان و بلوچستان از تمام توانشان استفاده کنند و در این راه قد علم کرده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: طبیعی است که این ویژگی و اتحاد و همدلی مورد کینه دشمن قرار می گیرد و از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به این اتحاد و همدلی در بین مردم است.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان ویژگی های منحصر بفردی در تمام زمینه‌ها دارد و این برای همگان محسوس است و همین ویژگی‌ها سبب منحصربفرد بودن این استان پهناور و دارای مرمان خوب است.

سردار رادان افزود: سیستان و بلوچستان از معادن بسیار غنی، دسترسی به آبهای آزاد و ظرفیت‌های کشاورزی بسیار خوبی برخوردار است که مسوولان برای بهره‌مندی مردم از این مواهب الهی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: مهمترین ویژگی بارز سیستان و بلوچستان مردم آن هستند این استان دارای مردمانی خونگرم، مهمانواز و مرزدار هستند که برای آبادانی و امنیت این نقطه از ایران اسلالمی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شاخص‌های امنیتی در سیستان و بلوچستان قابل قبول است و این شاخص‌های امنیتی به سبب تلاش های نیروهای امنیتی و انتظامی و مردم این استان بوده است.

امنیت خط قرمز پلیس است

وی بیان کرد: در بحث امنیت با کسی تعارف نداریم. عبور از امنیت خط قرمز ما هست و به کسی اجازه عبور از خط امنیت را نمی‌دهیم چراکه جلوی قطار در حال حرکت توسعه سیستان و بلوچستان را می‌گیرد.

سردار رادان تصریح کرد: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای توسعه سیستان و بلوچستان و تقویت رشد اقتصادی در این استان به دنبال ایجاد امنیت پایدار هستند زیرا در سایه امنیت سرمایه گذار حضور پیدا می کند.

وی تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا امنیت حاکم در سیستان و بلوچستان را خدشه دار کنند اما هیچ گاه به اهداف شوم خودشان نخواهند رسید.

 با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ دوم "دوستعلی جلیلیان" به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

پیش از این سردار محمدقنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود. و سردار جلیلیان فرمانده انتظامی شهر ری بود که به عنوان فرمانده انتظامی این استان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار