سردار سلامی با توجه به حربه های دشمن گفت: در شرایط سرنوشت سازی قرار داریم و بازنگری تاریخ از اهمیت زیادی برخوردار است.

نشست اقدامات راهیان نور در قرارگاه مرکزی راهیان نور آبادان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده سازمان بسیج، فرماندهان سپاه سراسر کشور و استان خوزستان و استانداران، در حال برگزاری است.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در این همایش گفت: ما در شرایط خطیر و سرنوشت سازی قرار داریم، دشمن متفاوت‌تر از پیش مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است.

به گفته او هدف اصلی دشمن فاصله انداختن نسل جوان با افتخارات و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و خستگی میان مردم ایران هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد یک کشور و ملت را نمی‌شود از تاریخ آن جدا کرد، به فرمان پروردگار باید ایام الله را یادآوری کنیم، واقعیت‌های تاریخی در ظرف زمان متوقف نمی‌شوند، اثرات رویداد‌های تاریخی تا نسل‌ها بعد احساس می‌شود، حقایق جاری هستند و باید مرور کرد و عبرت گرفت.

سردار سلامی گفت: واقعیت هایی، چون بعثت رسول اکرم (ص)، غدیر و عاشورا تا امروز پرشور و با عظمت‌تر از سال‌های گذشته از سوی مردم برگزار می‌شود، زیرا محتوا و آثار این وقایع تأثیر گذار به خوبی درک شده است.

او گفت : مردم باید واقعیت های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بشناسند، این اروپایی ها و غربی ها بودند که تجهیزات نظامی پیشرفته و سلاح های شیمیایی در اختیار رژیم صدام قرار می دادند، هنوز آثار حملات شیمیایی بر تن رزمندگان دفاع مقدس مشهود است.

رئیس بسیج مستضعفان گفت: امسال بیش از ۳۰۰ هزار تفر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی دفاع مقدس اعزام شدند.

 غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفان در این نشست گفت : راهیان نور کار خود را با بهبود شرایط کرونایی از سال قبل از سر گرفت و امسال نیز تا کنون بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کردند که در باقیمانده سال پیش‌بینی بر این است که این تعداد به ۴۰۰ هزار نفر برسد.

او با تاکید بر اینکه نسل جوان نیاز به ارائه بسته‌های فرهنگی و پشتیانی فکری و نرم افزاری دارد گفت: یکی از تکیه‌گاه‌های بسیار مستحکم به نام راهیان نور با برنامه‌ریزی‌های مناسب وجود دارد.

این مسئول با بیان استقبال گسترده از راهیان نور از سوی مردم برای این حرکت مردمی گفت : برای سال جدید نیر در استان‌ها، ستادهای هماهنگی و پشتیبانی از راهیان نور با مسئولیت فرمانداران و فرماندهان کل فعالیت خواهند کرد و سپاه‌های استانی نیز در این راه کاروان‌های راهیان نور راه همراهی خواهند کرد.

این نشست در راستای برنامه ریزی اقدامات راهیان نور و میزبانی از مسافران سرزمین نور در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.