مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال ایجاد ۲۱ هزار فرصت شغلی در استان تعهد شده که تاکنون ایجاد ۱۶ هزار فرصت توسط این نهاد محقق شده است.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: این تعداد فرصت شغلی با همکاری بانک‌ها برای مددجویان تحت پوشش با پرداخت یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال با پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر حدود پنج هزار اشتغال تعهد شده باقی مانده را محقق کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اظهار کرد: میزان پرونده اهدای تسهیلات به مددجویان بیشتر از تعهد انجام شده است که با همکاری بیشتر بانک‌های عامل از تعهد شغلی ایجاد شده هم فراتر خواهیم رفت.

مهرافروز اضافه کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات حدود ۱۲۰ خدمت دیگر در کمیته امداد ارایه می‌شود که در چهارچوب حمایت از مددجویان و کمک به تامین نیاز‌های نیازمندان است.

وی گفت: امسال بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان نیز در حوزه مسکن مددجویان تحت پوشش در استان هزینه شده است.

مهرافروز اضافه کرد: هر ماه ۷۲۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض و به صورت کمک هزینه درمان به مددجویان تحت پوشش در استان پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: در سال جاری یک هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال همراه تامین هزینه ازدواج به نوعروسان مددجوی تحت پوشش پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز این نهاد متولی رسیدگی فرهنگی و معیشتی ۲۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز، دانشجو و طلبه تحت پوشش بوده و حدود ۶۵ میلیارد ریال تاکنون در این بخش هزینه کرده است.

۹۸ هزار خانوار در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.