خدمات رسانی به زلزله‌زدگان خوی زیر ذره بین دستگاه قضا

رئیس دادگستری شهرستان خوی گفت: کاستی‌های خدمات رسانی به زلزله‌زدگان خوی مورد رصد و پیگیری قرار گرفت.

رئیس دادگستری شهرستان خوی با اشاره به عملکرد دستگاه قضائی در رخداد زلزله ۵.۹ ریشتری این شهرستان گفت: در حادثه زلزله اخیر تمامی همکاران مستقر در حوزه قضائی برای خدمت رسانی پایدار به صورت شبانه روزی در کنار شهروندان شهرستان بوده و برای کاهش آلام همشهریان عزیز در پی وقوع زلزله از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

حجت‌الاسلام عباسعلی امامی افزود: بنا بر تاکید دستگاه قضایی استان که روند خدمات رسانی را تحت نظارت دارد  و اهمیت امنیت روانی شهروندان زلزله زده،  موضوع امنیت روانی و جلوگیری از تضییع حق شهروندان دو عامل مورد تاکید در روز‌های حادثه بوده که با عنایت خداوند متعال و تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی این امر محقق گردید و کاستی‌های خدمات رسانی مورد رصد و پیگیری قرار گرفت.

وی از اهمیت احکام جایگزین حبس در دستگاه قضا سخن گفت و افزود: در جهت حل مشکلات شهروندان شریف شهرستان خوی، همکاران قضائی در استان و سایر نقاط کشور، احکام جایگزین حبس خود را برای کمک به زلزله زدگان خوی اختصاص دادند که اقلام تهیه شده از طریق مراجع ذیربط برای استفاده عموم شهروندان ارسال و توزیع می‌گردد.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: واحد بسیج سازندگی قوه قضائیه مستقر در تهران نیز با اهتمامی ویژه و تدارک گروه‌های جهادی از بین همکاران متخصص برای ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان خوی مستقر و نسبت به خدمات رسانی اقدام خواهند نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.