استاندار سمنان از کاهش سرقت‌ها در روستاها و باز شدن گره ترافیک در شهرهای بزرگ استان با راه‌اندازی و ایجاد سیستم پایش تصویری در استان خبر داد.

هاشمی اظهار کرد: در حوزه پایش تصویری و با همت همکاران حوزه انتظامی، خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در چند ماه اخیر در استان سمنان بوده ایم.

وی ادامه داد: با نصب‌ و راه اندازی سیستم پایش تصویری؛ امنیت در شهرها و روستاها افزایش یافته است که از این رو شاهد کاهش آمار سرقت در روستاها بوده ایم.

این مسوول ارشد استانی با بیان اینکه در حوزه ترافیک شهری و با نصب دوربین‌ها، ترافیک شهری تا حدودی کنترل شده است گفت: در حال حاضر اولویت شهرداری‌ها پایش تصویری است و باید همه تلاش کنند که کیفیت اجرای طرح اتقا بیشتری بیابد.

استاندار سمنان با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی گفت: اولویت‌های تامین امنیت، تامین سلامت و اسکان مطلوب برای مسافران و زائران امام هشتم(ع) در ایام نوروز ۱۴۰۲ در دستور کار استان قرار دارد.

وی تاکید کرد: نظارت بر رستوران ها، مجتمع ها و مراکز خدماتی در ایام نوروز ۱۴۰۲ با دقت بیشتر انجام شود تا برای سلامت مسافران و شهروندان مشکلی بوجود نیاید.

استاندار سمنان بر لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در ایام نوروز تاکید و تصریح کرد: اقدامات لازم از قبیل اجرای برنامه‌های شاد و مفرح ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ در راستای ایجاد جذابیت برای مسافران و افزایش مدت ماندگاری مسافر در دستور کار قرار گیرد.

وی بر لزوم راه‌اندازی نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی در ورودی شهرها در ایام نوروز تاکید و خاطرنشان کرد:ارزیابی اقدامات در حوزه خدمات سفر و کاهش تصادفات پس از ایام نوروز و تعطیلات در حوزه تمامی شهرستان ها انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.