مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های ۱۴ تا ۲۸ اسفند جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان برگزار می‌شود.

بابک ترابی مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری سنت حسنه جشن گلریزان در ماه رمضان سال‌های گذشته، گفت : امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تصمیم گرفته شد که جشن گلریزان آزادسازی زندانیان کمی زودتر برگزار شود تا تعدادی از زندنیان بتوانند لحظه تحویل سال را در کنار خانواده‌هایشان باشند.

وی ادامه داد: براین اساس طی نشستی که با مسئولین دستگاه قضایی استان داشتیم، مقرر شد که این جشن با هماهنگی روسای دادگستری شهرستان‌ها و بخش‌ها، ائمه جماعات، فرمانداران و بخشداران سطح استان برگزار شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه تصریح کرد: جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد طی روز‌های ۱۴ تا ۲۸ اسفند ماه در ۱۸ نقطه استان (شهرستان و بخش) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینکه امسال شرکت در جشن گلریزان هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری خواهد بود، اعلام کرد: در این راستا پویش "نذر رهایی" را در فضای مجازی برگزار خواهیم کرد و کسانی که علاقمند به مشارکت در این کار خداپسندانه هستند می‌توانند کمک‌های خود را از دو طریق شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۹۱۰۴۳ نزد بانک صادرات و یا شماره حساب ۰۱۰۶۳۴۲۵۱۵۰۰۷ نزد بانک ملی، به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

وی از آزادسازی ۱۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان در سالجاری خبر داد و گفت: از فروردین امسال تا پایان بهمن ماه، ۱۶۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد– ۱۲ خانم و ۱۵۱ آقا – از محل جمع آوری کمک‌ها با همکاری ستاد دیه استان آزاد شدند.

ترابی مبلغ کل بدهی این زندانیان را ۱۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ از محل جمع آوری کمک‌های خیرین، تسهیلات بانکی، گذشت شکات، اعسار و شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.