توجه به امور جوانان در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: از نظر و حضور جوانان در برنامه‌ریزی‌های مربوط به این حوزه استفاده شود.

استاندار خوزستان گفت: فعالیت‌های هیجانی و پرنشاط برای جوانان در نظر گرفته شود؛ همچنین برنامه‌ریزی برای امور جوانان با خلاقیت، مطالعه و فکر صورت گیرد.

حسینی محراب می گوید: موضوعات و دغدغه‌های جوانان از آن‌ها دریافت شود تا ضمن اولویت بندی در راستای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

به گفته او هر دستگاه بخشی از کار را برای ساماندهی افراد رها در جامعه بر عهده گیرد؛ با بررسی سابقه اغتشاشگران در مدت اخیر دریافتیم که این افراد به صورت رها در حاشیه شهر حضور دارند و هیچ فضای آموزشی مانند مسجد، هیئات، فرهنگسرا، دارالقرآن و… در آن محل وجود ندارد؛ بنابراین مدیران در جامعه باید برای این افراد برنامه داشته باشند و صحبت‌های آن‌ها را بشنوند.

استاندار خوزستان گفت: اگر بخواهیم کار ویژه‌ای انجام دهیم باید ضمن شناخت مخاطبان به حلقه وصل جوانان تبدیل شویم.

حسینی محراب ادامه داد: فعالیت‌های هیجانی و پرنشاط برای جوانان در نظر گرفته شود؛ همچنین برنامه‌ریزی برای امور جوانان با خلاقیت، مطالعه و فکر صورت گیرد.

استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش، هلال احمر، شهرداری، تربیت بدنی، دانشگاه‌ها و … از طرح‌های مختلف برای مشارکت جوانان در اداره امور استفاده کنند؛ مشاوران جوان نیز در جلسات حضور داشته باشند و از این جایگاه با جوانان ارتباط برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.