تعطیلی ۱۱۵۴ کارگاه ساختمانی متخلف در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ۱۱ ماه امسال ۱۳ هزار و ۳۹۴ اخطاریه صادر و ۱۱۵۴ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

روح‌الله ابوطالبی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در۱۱ ماه امسال، به منظور جلوگیری از ساخت و ساز‌های بدون مجوز و پروانه، از احداث ۱۱۲ ساختمان در زمین‌های بایر همچنین از افزایش طبقات ۱۲۷۰ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۳۷۱۸ ساختمان، تبدیل وضع ۹۸۱ ساختمان و فعالیت ۱۴ هزار و ۵۱ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.


او با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل ساخت‌وساز‌های شهر همچون پیشگیری از تخلف و تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر اظهار کرد: در این زمینه ۱۳ هزار و ۳۹۴ اخطاریه صادر و ۱۱۵۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: در ۱۱ ماهه امسال به منظور جمع‌آوری خودرو‌های فرسوده رها شده در معابر شهر، ۸۵۹ اخطاریه صادر و ۲۲۳ خودروی فرسوده رهاشده جمع‌آوری شده است.


جمع‌آوری و سامان‌دهی ۸۳۴ دست‌فروش و ۵۷۹ نفر متکدی، رفع تخلف سد معبر ۲۴ هزار و ۸۹۹ متصدی واحد‌های صنفی و جمع آوری ۱۹۴۷ تابلوی غیرمجاز از دیگر مواردی بود که ابوطالبی به عنوان عملکرد ۱۱ ماه اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار