یک هزار و ۵۲۴ پایگاه جشن نیکوکاری در زنجان دایر می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه یک هزار و ۵۲۴ پایگاه جشن نیکوکاری در استان با شعار "هر روز عیدی دیگر است، با همدلی نوروز را جشن بگیریم" در مناطق مختلف استان برپا می‌شود.

روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پایگاه‌های دانش‌آموزی با همکاری سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش در تمامی مدارس استان مستقر می شود.

وی اضافه کرد: سیاست کمیته امداد در برپایی جشن‌های دانش‌آموزی این است که جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها بر عهده خود مدارس باشد.

به گفته این مسوول، جریان‌سازی در حوزه خیر و احسان و تقویت روحیه همدلی با استفاده از ظرفیت رابطان فرهنگی در این جشن مورد تاکید است.

وی اظهار داشت: در مراسم جشن نیکوکاری امسال بر استفاده از ظرفیت ۱۸۰ مرکز نیکوکاری فعال استان تاکید شده و برنامه این نهاد، تهیه بسته عیدانه و معیشتی برای همه خانوارهای تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: همزمان با جشن نیکوکاری و در راستای زمینه سازی برای درآمدزایی و اشتغال به کار جامعه هدف، کمیته امداد استان زنجان، پنج هزار طرح اشتغالزایی را در استان به بهره‌برداری می‌رساند.

وی اضافه کرد: برای خلق این تعداد فرصت شغلی از ظرفیت راهبران شغلی، کاریابی ها، کارآفرینان حرفه‌ای، خیران کارآفرین و جهادگران کارآفرینی استفاده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در بخش های مختلف خدمت رسانی می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.