شناسایی ۶۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۶۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان شناسایی شده است.

علی بابازاده با بیان اینکه با حضور گشت راهداری در محور‌ها تاکنون به ۳۷ نفر از متخلفان اخطار کتبی ابلاغ و ۲۵ مورد کارگاه تعطیل شده گفت: در ۱۱ ماهه گذشته ۵۸ مورد مجوز ساخت و ساز صادر شده و ۲۳ عدد تابلو غیرمجاز توسط راهداران پرتلاش این شهرستان برچیده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از محور گرمی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۸۳ هزار و ۳۹۲ نفر مسافر از ۴ پایانه مسافربری شهرستان گرمی توسط ۹۶دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری جابجا شده اند تصریح کرد: در این مدت حدود ۵۹ هزار تن کالا شامل دام زنده، محصولات کشاورزی، انواع چوب و سنگ‌های معدنی از ۳ پایانه حمل ونقل کالا در شهرستان گرمی جابجا شده است.

بابازاده در ۱۱ماهه گذشته اصلاح ۴۳ هزار متر شیب شیروانی را در راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۸۱ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری، اصلاح پیچ و حذف نقاط حادثه خیز در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گرمی انجام شده است.

او از تیغ زنی و حریم زنی هزار و ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و شنی شهرستان گرمی در ۱۱ ماهه گذشته خبر داد و گفت: در مدت یاد شده محور‌های مواصلاتی این شهرستان با استفاده از ۲ هزارو ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی با هدف ایمن سازی ایجاد ۲۱۸ مورد دپوی خاکی در محل پرتگاه‌های این شهرستان را یادآور شد و بیان کرد: در مدت یاد شده راهداران افتادگی ۴۸۵ کیلومتر از شانه راه را رفع و اصلاح کرده اند.

بابازاده با اشاره به اینکه اجرای آسفالت ریگلاژی و روکش آسفالت ادامه بزرگراه برک چای – رضی بطول ۲ کیلومتر توسط راهداران انجام شده گفت: ۵۰۰ متر از باند تعریضی نقاط پرحادثه در سرازیری شرفه آسفالت ریزی، اصلاح و لکه گیری و همچنین ۶ کیلومتر از عملیات پروژه بهسازی و تعریض راه فرعی گرمی – زهرا اجرا شده است.

او از بهسازی ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اوماسلان – داش دیبی، پروژه ابنیه فنی راه روستایی مشهدلو، اجرای آسفالت لایه بیندر و راه روستایی توسانلو، راه روستایی چرتقلو – دمیرچی خرابه سی خبر داد و ادامه داد: در ۱۱ ماهه گذشته ۵ کیلومتر از اجرای روکش آسفالت گرمی – اینجیلو، لکه گیری و روکش آسفالت ۴ کیلومتر از محورگرمی – انگوت و انگوت – قره آغاج و بهسازی و تعریض محور گرمی-موران به طول ۴ کیلومتر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی اصلاح، تعمیر و ارتقاء ۲۵۷ شاخه گاردریل، نصب ۲۷۶ متر نیوجرسی در مسیر حادثه خیر شرفه، گابیون چینی ۱۱ دستگاه قرنیز پل در راه اصلی، رنگ آمیزی ۱۲ مورداز حفاظ (نرده) پلها، ایجاد ۲۲ مورد سرعت کاه آسفالتی، نصب تابلو ترکیبی ۳۴۵ عددو لایروبی، تنقیه و درایواسیون پل‌ها در راه اصلی، فرعی و روستایی۱۴۴ دستگاه را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱۱ ماهه گذشته برشمرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.