رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ایجاد امنیت اقتصادی از خواسته‌های بحق مردم است که باید از سوی دولتمردان جدی گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های یوم الله ۱۲ فروردین گفت: این روز از روز‌های ماندگار و خاطره‌انگیز تاریخ انقلاب اسلامی است.

او افزود: تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) برای برگزاری همه‌پرسی و «آری» قاطعانه مردم به تشکیل نظام جمهوری اسلامی یک روز بزرگ و خاطره‌انگیز را برای ملت ایران رقم زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی را ستودنی و در عرصه‌های بین‌المللی بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: عظمت حضور ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌ای بی‌بدیل از مردمی‌بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

به گفته حجت‌الاسلام اشجری، حضور باشکوه مردم در مناسبت‌های ملی و انقلابی علیرغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، دشمنان نظام را خشمگین کرده است.

او افزود: شکرانه عملی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پس از اغتشاشات اخیر، اولویت قرار دادن رفع مشکلات معیشتی مردم از سوی دولتمردان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مردم مقاوم و قدرشناس ایران ۴۴ سال است که عاشقانه پای نظام اسلامی خود ایستاده‌اند، اما مطالباتی نیز دارند.

حجت‌الاسلام اشجری تأکید کرد: ایجاد امنیت اقتصادی و جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی علاوه بر امنیت نظامی و انتظامی از خواسته‌های بحق مردم است که باید از سوی دولتمردان جدی گرفته شود.

او مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» محوری‌ترین شعار مردم ایران در طول نهضت اسلامی بود که در روز ۱۲ فروردین با اکثریت آرای مردم تحقق یافت.

در پایان این نشست، ۵۸ مصوبه استانی به منظور بزرگداشت باشکوه یوم الله ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) در گیلان به تصویب اعضای ستاد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.