فرماندار هندیجان گفت: این شهرستان آمادگی لازم جهت پذیرایی از مهمانان راهیان نور و مسافران نوروزی را دارد.

عبدالحسن دریائی فرماندار هندیجان در جلسه امروز ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان (عج) گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است تا زمینه ساز ظهور حجت بن الحسن (عج) باشد که با رشد و تعالی یافتن جامعه اسلامی به زودی بانگ أنا بقیه الله را با گوش جان بشنویم.

او ادامه داد: نیمه شعبان همیشه باشکوه برگزار شده است و امسال باید عید نیمه شعبان باشکوه‌تر از هر ساله برگزار شود.

به گفته فرماندار هندیجان،   تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تا قبل از شروع سفر‌های نوروزی، باید مشکلات قابل حل در سطح شهرستان را در اسرع وقت و با تلاش مضاعف بر طرف کنند.

آقای دریائی  با اشاره با وجود ظرفیت‌های فراوان شهرستان در حوزه گردشگری، گفت: هندیجان از نظر جغرافیایی شرایط ویژه‌ای دارد ضمن قرار گرفتن در محور مواصلاتی و جاده ترانزیتی، به واسطه وجود بقاع متبرکه، رودخانه زهره، ساحل و اسکله بحرکان در کرانه خلیج فارس و مجتمع‌های تجاری و بازار متنوعی که دارد سالیانه مقصد مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط استان و کشور است.

او ادامه داد: مدارس و پارک‌های سطح شهر هندیجان باید آمادگی لازم برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمانان نوروزی را داشته باشند که با تذکر به شهرداری‌ها و آموزش و پرورش شهرستان این مهم را گوشزد کرد.

 فرماندار هندیجان گفت: با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی‌ها در خصوص اجرای برنامه‌ها به گونه‌ای صورت گیرد که تمام شئونات اسلامی حفظ شود.

استقرار پایگاه و چادر‌های خدمت رسانی هلال احمر در ورودی‌های شهر، تجهیز نمازخانه‌های شهری و بین راهی، پاکسازی حریم جاده ها، برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها متنوع، راه اندازی بازی‌های بومی و محلی، فضاسازی شهر، تهیه نقشه گردشگری و کتابچه راهنما برای معرفی جاذبه‌های شهرستان، استقرار ایستگاه اورژانس و فوریت‌های پزشکی در ورودی‌های شهر، بررسی وضعیت جایگاه‌های سوخت و سوخت رسانی به موقع و بدون وقفه به مراجعین، آماده سازی مساجد و حسینیه‌ها از جمله موارد بررسی شده در این زمینه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.