کارگاه خانواده موفق در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیر اجرایی مرکز خانواده پایدار دانشگاه سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه خانواده موفق ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه و خانواده آن‌ها و والدین دانش آموزان مدارس دانشگاه خبر داد.

هدایت وحیدی  گفت: این کارگاه چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه ساعت ۱۹ الی ۲۱ در محل تالار ملاصدرا دانشکده ادبیات زاهدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این کارگاه از دکتر شاهین فرهنگ، دارای دکترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه هاروارد آمریکا، به عنوان مدرس دعوت شده است.

مدیر اجرایی مرکز خانواده پایدار دانشگاه گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای رویکرد جامعه محوری خود، مرکز خانواده پایدار را با همکاری واحد‌ها و سازمان‌های مرتبط با موضوع ازدواج و خانواده راه اندازی نموده است. رویکرد این مرکز تسهیل گری اجتماعی است؛ و در این راستا چهار نوع خدمات آموزشی، مشاوره، همسان گزینی و تسهیلات ازدواج را ارائه می‌دهد.

وحیدی یادآور شد: این مرکز تاکنون موفق به برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی تخصصی ازدواج ویژه دانشجویان مجرد و متاهل و همچنین دوره‌های سبک زندگی اسلامی، تربیت فرزند، مهارت‌های ارتباطی همسران و… ویژه اساتید، کارکنان، دانشجویان متاهل و… شده است و همچنین در این مرکز مشاوره‌های متعدد با موضوعات مختلف ویژه دانشگاهیان صورت گرفته است و تا کنون ۵۰ عدد جهیزیه به دانشجویان اهدا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار