استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر توسعه خدمات درمانی در نقاط مختلف این استان، گفت: روحیه عدالت محوری دولت سیزدهم فرصت مناسبی را برای توسعه خدمات به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت در استان فراهم کرده است.

غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: اگرچه در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد رشد چشمگیر شاخص‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان در استان بوده این، اما هنوز در وضعیت آرمانی قرار نداریم و لازم است اقدامات بیشتری در این حوزه انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به روحیه جهادی و انقلابی و علاقمندی و دلسوزی مدیریت سازمان تامین اجتماعی کشور نسبت به قشر محروم انتظار می‌رود در دولت سیزدهم گام شود‌ای بیشتری در راستای توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت و درمان برداشته شود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری، تقویت خدمات تامین اجتماعی در این استان را خواستار شد و گفت: یکی از مهمترین انتظارات استان از تامین اجتماعی، سرمایه گذاری هلدینگ شستا در استان است که طی سال‌های گذشته مغفول مانده است.

حیدری، محوری‌ترین برنامه دولت سیزدهم را توزیع عادلانه منابع با اولویت مناطق محروم کشور دانست و افزود: از همین رو انتظار می‌رود سازمان تامین اجتماعی با مدیریت جهادی و پرتلاش خود بتواند در جهت تحقق این برنامه دولت گام‌های بیشتری در استان بردارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برخی مراکز درمانی تامین اجتماعی نظیر کلینیک شماره یک شهرکرد فضا و تجهیزات مناسبی ندارد و همچنین بسیاری از مناطق استان از وجود مراکز درمانی این سازمان بی بهره هستند.

حیدری افزود: بیشترین درخواست‌های مردمی این استان اشتغال و درمان است و در راستای پاسخگویی مناسب به این درخواست‌ها سازمان تامین اجتماعی می‌تواند کمک بسزایی کند.

وی همچنین پرداخت مطالبات کادر درمان استان را نیز خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
بیمارستان بزرگ و فوق تخصصی را در حد و اندازه شهرستان پهناور و همرز با سه استان و کوهستانی کوهرنگ تصویب و ساخت و ساز کنید
آخرین اخبار