تخصیص ۲۰ هزار میلیارد ریال در قانون بودجه ۱۴۰۲ به فارس

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی از افزایش دوبرابری اعتبارات سهم سه درصد نفت و گاز استان فارس در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدجواد عسکری نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی در این رابطه با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبارات لازم از محل درآمد‌های نفت و گاز به استان فارس افزایش قابل توجهی داشته است، گفت: با تلاش نمایندگان فارس سهم فارس از منابع بودجه‌ای که از محل اعتبارات نفت و گاز تامین می‌شد به میزان دوبرابر افزایش پیدا کرده است.

او با اشاره به اینکه این اعتبار در اختیار تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت، گفت: با افزایش اعتبار یازده هزارمیلیاردی سهم نفت و گاز از بودجه ملی به میزان بیست هزارمیلیارد امید به تحول و جهش مناسبی در تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح استان فارس داریم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه اعتبارات دولتی محدود است و بایستی در تزریق منابع مالی به پروژه‌های مختلف از فرآیند مشارکتی در تامین اعتبار لازم نیز بکارگیری بشود، اظهار داشت: تخصیص اعتبارات باید به گونه‌ای باشد که در تکمیل پروژه‌ها بتوانیم از منابع مختلف درآمدی نیز هزینه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار