سناتور آمریکایی با انتقاد از رئیس جمهور اوکراین تاکید کرد زلنسکی می‌خواهد فرزندان آمریکا به خاطر اوکراین کشته شوند.

مارجوری تیلور گرین، سناتور آمریکا با انتقاد از رئیس‌جمهور اوکراین تاکید کرد این انتظارات به حدی رسیده که گویا زلنسکی می‌خواهد فرزندان آمریکا به خاطر کی‌یف بمیرند.

براساس گزارش آر تی، او ضمن اعلام این مطلب افزود: در آمریکا هیچ پدر و مادری وجود ندارد که بخواهد فرزندانش به خاطر حمایت از مرز‌های اوکراین کشته شوند.

او با انتشار این مطلب در توئیتر انوشت: اما ولودیمیر زلنسکی بر عکس پدران و مادران آمریکایی خواستار چنین چیزی است و این در حالیست که اوکراین عضو ناتو هم نیست.

مارجوری تیلور گرین این سوال را مطرح کرد که چه زمانی دختران یا پسران اوکراینی یا اعضای ناتو برای حمایت از مرز‌های آمریکا کشته شده اند؟

او این سخنان را در واکنش به بیانیه زلنسکی ایراد کرد که گفته بود آمریکا باید شهروندان خود را به همان شکلی که اوکراینی‌ها انجام می‌دهند برای شرکت در درگیری‌ها اعزام کند تا آن‌ها نیز کشته شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۱:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
این اخه چه اخبار چرتیه؟باز گستید ببینید بین هزار تا سناتور کدومشون یه حرف مفتی زده که شما خوشتون بیاد؟در مورد فتح دو روزه اوکراین که برادر پوتین قول داده بود مطلبی ندارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
آمریکایی ها اصلا اهل نبرد پیاده نظام و جنگ شهری خانه به خانه نیستند اونها بمب افکن هاشون رو می‌فرستند تا از ارتفاع بالا شهرها رو بمباران کنند وقتی تاسیسات زیربنایی شهری و زن و بچه و مردم بیگناه رو کشتند و خیالشون راحت شد کسی جلوشون نیست تازه نیروهای زمینیشون را وارد منطقه می کنند همان کاری که با عراق و ... کردن مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
تا بحال امریکا عرب های منطقه را مانند گاو شیرده می دوشید و حالا این همجنس باز دلقک امریکا و اروپا را می دوشد. جالب نیست؟
Czechia
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
راست گفته چرا فقط اوکراینیا باید بخاطر آمریکا کشته بشن
آخرین اخبار