تشکیل ۱۲ کمیته تخصصی برای استقبال از مهمانان ایام نوروز

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، از تشکیل ۱۲ کمیته تخصصی برای استقبال از مهمانان ایام نوروز در این استان خبر داد.

داریوش فرمانی، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت : تاکنون بیش از ۲۲ جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در استان کرمانشاه برگزار شده است.

وی ادامه داد: ۱۲ کمیته در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی برنامه‌ریزی شده که این کمیته‌ها با دستگاه‌های عضو، جلسات هماهنگی را برگزار کرده و تمام مصوبات را به دبیرخانه ارسال کرده؛ این مصوبات جمع‌بندی و تحت برنامه عملیاتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به استاندار اعلام خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: بحث برنامه نوروزگاه در بیستون، معبد آناهیتا، طاق‌بستان و محور ساسانی، جشنواره بالن در بیستون، بازارچه‌های صنایع دستی در ورودی تمامی شهرها، کیوسک راهنمایی مسافران نوروزی در ورودی شهر‌ها و همچنین برنامه‌های متنوعی دیگری برای مهمانان نوروزی استان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: شهرداری در بحث گردشگری برنامه‌هایی دارد از جمله جشن‌هایی است که در شب‌های ماه مبارک رمضان قرار است، اجرا کند.

وی گفت: در بحث اسکان؛ مراکز اقامتی و خانه مسافر‌ها آمادگی پذیرش مهمانان را دارند. نزدیک به ۵ هزار تخت از طریق ۱۰۷ مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی برنامه‌ریزی شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.