خط تولید دو محصول جدید در شرکت سایپا سیتروئن کاشان به بهره برداری رسید.

محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اولین بار گروه سایپا خودرو ساینا اس مجهز به مخزن CNG تولید می‌کند که در صد کیلومتر ۲.۴ لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی می‌شود.

او افزود: خط تولید خودرو ساینا اتوماتیک با گیربکس CVT هم به بهره برداری رسید و این خودرو به زودی به بازار عرضه می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه همه شرکت‌ها باید بر سه محور افزایش کیفیت، کاهش قیمت تمام شده، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش مناسب حرکت کنند، افزود: بر همین اساس سه خط پیش تولید داشبورد صندلی و سپر خودرو‌ها که قبلا در شرکت‌های دیگر گروه سایپا تولید می‌شد با هدف افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های حمل و نقل در شرکت سایپا سیتروئن راه‌اندازی شده و با تامین قطعات اولیه از زنجیره تامین گروه سایپا، در این شرکت مونتاژ می‌شود که این فرآیند، کاهش سالیانه بیش از صد میلیارد تومان در هزینه‌ها را برای شرکت سایپا سیتروئن به همراه دارد.

تیموری با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده در بازار‌های صادراتی گفت: سه قرارداد صادراتی در بازار‌های مختلف از جمله ارسال خودرو‌های ساینا، کوییک و شاهین به تعداد ۴۵ هزار دستگاه به بازار روسیه و ۴۵ هزار دستگاه به بازار بلاروس امضا شده و تفاهم نامه ارسال خودرو به تعداد ۶۰ هزار دستگاه ونزوئلا به طوری که ۱۱ هزار دستگاه در سال ۲۰۲۳ میلادی به این کشور تحویل شود نیز منعقد شده است.

او افزود: اولین محموله هزار دستگاهی به ونزوئلا حمل شده و محموله دوم شامل ۲ هزار دستگاه خودرو آماده ارسال به این کشور است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با استقبال از واردات خودرو گفت: با توجه به شرایطی که وزارت صمت برای واردات خودرو ایجاد کرده توانستیم با خودروسازان برتر چین وارد همکاری شده ایم.

تیموری افزود: بر این اساس سایپا سیتروئن در قراردادی با شرکت دانگ فنگ چین خودرو جدید C۳XR با ساخت داخل ۴۵ درصد را وارد و عرضه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.