معاون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه از اهدای دو هزار و ۵۰۰ سری اقلام ضروری زندگی به نیازمندان مناطق محروم سیستان و بلوچستان خبر داد.

علی‌اکبر جعفری   اظهار داشت: در راستای محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی در سطح نقاط محروم سیستان و بلوچستان توسط قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در ماه جاری انجام خواهد شد که از جمله آن اهدای ۲۵۱۶ سری اقلام ضروری زندگی که هر سری به مبلغ ۳ میلیون تومان در مجموع به مبلغ ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به کپرنشینان استان است.

معاون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: توزیع ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان به مبلغ ۳۰ میلیون تومان هر سری جهیزیه و جمعا مبلغ ۱۲ میلیارد تومان نیز در دست اقدام است.

وی بیان کرد: تکریم ۲۰۰ از خانواده نابینایان، ناشنوایان و کوتاه قامتان با اهدای سبد بسته معیشتی به مبلغ هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و جمع کل ۱۰۰ میلیون تومان نیز انجام خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه مردم‌یاری همواره سرلوحه کار قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و یکی از ماموریت‌های آن است، گفت: به مناسبت‌های مختلف و به صورت مستمر توجه به مردم مناطق محروم در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار