خانه تکواندو شهر آرباطان افتتاح شد/ اهدای یک قطعه زمین به متراژ ۱۵۰ متر مربع به هیئت تکواندو

سومین خانه تکواندو شهرستان هریس در شهر آرباطان، همزمان با هفته جوان، با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده محترم شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، هیات رئیسه و اعضای هیئت تکواندو شهرستان با هزینه‌ای بالغ بر چهارصد میلیون ریال افتتاح شد.

عباسقلی پور رییس اداره ورزش وجوانان هریس گفت: هم اکنون بیش از پنجاه نفر تکواندوکار در این سالن با مدیریت آقای علی جمالی، زیر نظر هیات تکواندو شهرستان هریس و با مجوز رسمی از اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند.

واعظی رییس هیات تکواندو شهرستان هریس طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای کریم عباسقلی پور رئیس اداره ورزش و جوانان در جهت جذب امکانات مورد نیاز سالن‌ها و زیرساخت‌های اساسی تکواندو، گزارشی از فعالیت‌ها و درخشش تکواندو کاران شهرستان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ در دو بخش خواهران و برادران به همت و تمرینات سخت و فشرده تکواندوکاران شهرستان، توانستیم برای اولین بار در استان ۱۴ مدال رنگارنگ مسابقات رسمی استانی را کسب کنیم و به زودی شاهد کسب مدال‌های کشوری خواهیم بود.

او از زحمات و پیگیری‌های جدی و دلسوزانه و عنایات مهندس احمد محرم زاده نماینده سخت کوش و دغدغه‌مند شهرستان در مجلس شورای اسلامی، از بابت اختصاص و تامین سیستم الکترونیکی تکواندو به هیات تکواندو هریس، تقدیر و تشکر نموده و این امر را آرزوی دیرینه جوانان و نوجوانان شهرستان خواندند که با دستان توانمند شان به زودی برآورده خواهد شد.

در ادامه برنامه آقای اصغر دهقان از اهالی دلسوز و خیر شهر آرباطان یک قطعه زمین به متراژ ۱۵۰ متر مربع به هیئت تکواندوشهرستان هریس جهت احداث خانه تکواندو شهر آرباطان اهدا نمودند و آقای پوراسمعیلی معاون فرماندارهریس قول مساعدت جهت احداث خانه تکواندو شهر آرباطان و ایجاد ردیف در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال پیش رو را دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.