حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان گفت: مشکلات اقتصادی کشور ادامه جنگ ترکیبی دشمنان برای تحت فشار قرار دادن و به خیابان‌ کشاندن مردم است و نشان از نامناسب بودن عملکرد دولت سیزدهم نیست.

امام جمعه موقت شاهرود با تاکید بر توجه به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و چرایی انقلاب اسلامی افزود: جوانان ادامه‌دهندگان انقلاب اسلامی هستند و این مهم باید برای این قشر جامعه تبیین شود.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانی فرصتی تکرار نشدنی است و این فرصت باید غنیمت شمرده شود.

وی تصریح کرد: هر جامعه‌ای که به جوان توجه و سرمایه‌گذاری کند، بدون شک ثمره و نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ را مشاهده می‌کند.

حجت‌الاسلام عبداللهیان افزود: آموزش و پرورش، معلمان و استادان نقش مهمی در پرورش جوانان دارند و معلمان باید در این زمینه با فراگیری و انتقال مفاهیم ناب دین مبین اسلام و ویژگی‌های جوانان کربلا از جمله ایمان، وفاداری، حق طلبی و شهادت طلبی در این زمینه نقش‌آفرین باشند.

وی با اشاره به نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی سربازان گمنام و پنهان انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به مشکل کمبود آب در این شهرستان تصریح کرد: شهروندان در خانه‌تکانی عید نوروز و شست و شوها مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب را مدنظر قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
مشکلات‌اقتصادی‌مربوط به‌ناتوانی‌وناکارامدی‌تیم‌اقتصادی‌دولت‌است‌که‌بسیار‌بد‌کار‌کرده‌اند‌دنبال مقصر‌خارج‌از‌کشور‌نباشیم