ازدواج و مسکن از دغدغه‌های اصلی جوانان است

امام جمعه موقت خرم آباد با تبریک روز جوان و مناسبت ولادت حضرت علی اکبر گفت: ازدواج، مسکن و اشتغال از دغدغه‌های اصلی جوانان امروز است که مسوولان باید برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت: مسوولان باید فراهم کردن زمینه ازدواج، شغل و تامین مسکن جوانان گام‌هایی بردارند.
او با اشاره به مناسبت ۱۴ اسفند و روز احسان و نیکوکاری افزود: یکی از بالاترین اقدامات در زمینه احسان و نیکوکاری فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان و رفع مشکلات آن‌ها در حوزه مسکن و اشتغال است.
امان جمعه موقت خرم آباد با اشاره به سالروز ولادت علی اکبر و روز جوان بیان کرد: بنا بر توصیه رهبر معظم انقلاب تحصیل، تهذیب و ورزش از مهمترین مواردی است که باید از سوی جوانان مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به مناسبت نیمه شعبان اضافه کرد: فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) مهمترین وظیفه در دوران انتظار است، مردم زمان غیبت که منتظرین امام زمان (عج) هستند بالاترین مردم در همه زمان‌ها هستند.
او افزود: یکی از مهمترین کار‌ها برای فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) نذر کردن است و بالاترین نذر هم تربیت سربازان فرهنگی دوران غیبت امام زمان (عج) است.
امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به موسم ثبت نام حوزه‌های علمیه گفت: وقف برای حوزه علمیه و تحویل یک سرباز به امام زمان (عج) یکی از بالاترین کار‌ها است که پدران و مادران در صورت داشتن فرزندی باهوش و با استعداد می‌توانند او را در سلک فرزندان امام زمان (عج) درآورند.
او با اشاره به اینکه سه گروه در روز قیامت شفاعت دارند، ادامه داد: این سه گروه شامل انبیا، علما و شهدا هستند که علما در منزلتی قبل از شهدا قرار دارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.