به مناسبت نخستین شهیده تفحص شده ایران اسلامی با هدف شناسایی و تقدیر از زنان نمونه روستا جایزه شهیده فاطمه اسدی فردا در کامیاران برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: به مناسبت نخستین شهیده تفحص شده ایران اسلامی با هدف شناسایی و تقدیر از زنان نمونه روستا جایزه شهیده فاطمه اسدی فردا در شهر کامیاران با حضور مقامات کشوری برگزار می‌شود

 علی اصغر دریایی  گفت: در این جایزه از زنان هنرمند، نویسنده، رسانه ای، سمن محور، نام آوران، ورزشکاران، مبلغین دینی و مادران و همسران شهید روستا تجلیل و قدردانی می‌شود.

او اضافه کرد: جایزه شهیده فاطمه اسدی از برنامه‌های محوری همایش سیمای انقلاب زن روستا می‌باشد و می‌تواند مرجعی برای شتاب بخشی به توسعه روستایی باشد.

دریایی ضمن اشاره به حضور مدیرکل زنان و خانواده وزارت کشور در این مراسم ویژه، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جایزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترسیم سیمای انقلابی زنان روستایی، همدلی و همبستگی، الگوسازی زنان موفق روستایی و گرامیداشت شهدای زن استان کردستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان عنوان کرد: این جایزه می‌تواند در حوزه مکتوب نمودن ادبیات شفاهی مقاومت و پایداری روستایی، سیما و منظر فضای روستایی را از ابعاد فرهنگی–اجتماعی متحول و در نهایت این جایزه در راستای چابک سازی کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کردستان به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی روستایی بسیار موثر خواهد بود.

 جایزه شهیده فاطمه اسدی از سوی موسسه فرهنگی - قرآنی سرچشمه رحمت و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و شهرستان کامیاران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.