مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت:همزمان با فرا رسیدن سال جدید، عملیات راهسازی محور‌های اصلی استان ، در قالب هفت کارگاه فعال انجام می‌شود.

مهدی ملک گفت:تاکید این اداره کل، در حال حاضر بر ایمن سازی کارگاه‌های فعال در حوزه راهسازی پیش از آغاز سفر‌های نوروزی است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در این راستا، به همه پیمانکاران فعال اعلام شد که تا نیمه اول اسفندماه نسبت به رفع افتادگی و اختلاف ارتفاع بین راه‌های اصلی و شانه راه‌ها اقدام کنند.

ملک با بیان اینکه در حال حاضر تمام عملیات اجرایی احداث طرح ها به حالت تعلیق درآمده است گفت: در روز‌های اخیر عملیات آسفالت هشت کیلومتر از محور بندر ترکمن به آق قلا به اتمام رسیده است.

او افزود: افتتاح این قطعه از محور تا پیش از آغاز سفر‌های نوروزی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، عملیات خط کشی محور تا پایان هفته انجام می‌شود.

ملک ادامه داد: در آستانه آغاز سفر‌های نوروزی معضلات محور‌های مواصلاتی استان با همکاری و اهتمام بین دستگاه‌های مربوطه به حداقل می‌رسد.

او گفت: در همه معابر اعم از ریلی، هوایی و جاده‌ای نیز با برنامه ریزی‌های انجام شده، بستر‌های مناسبی برای حضور گردشگران و مسافران ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.