امروز قدرت موشکی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: امروز قدرت موشکی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته و این عظمت و قدرت به برکت خون شهدا انقلاب و نظام است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در یادواره شهدای دهستان بورکی بخش خشت و کنارتخته شهرستان کازرون گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدا نیروهیا مسلح با تمام قدرت در مقابل جنایتکاران ایستاده است.

او در این مراسم که با حضور مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد، ادامه داد: امروز قدرت موشکی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته و این عظمت و قدرت به برکت خون شهدا انقلاب و نظام است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری را سبب رشد و تعالی جامعه و مقابله با جنگ فرهنگی دشمن دانست و گفت: گسترش فرهنگ شهادت و ایثارگری از نیاز‌های مهم جامعه و نسل امروز است.

او با با تاکید بر توجه به وصیت نامه شهدا خاطرنشان کرد: تفکر در وصیت نامه شهدا و عمل به آن راهگشای عبور از مشکلات و رسیدن به سعادت است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با بیان خاطراتی از شهدا یادو خاطره شهدا را گرامی داشت و در ادامه اجرای مارش گروه رزم نواز تیپ پیاده امام سجاد (ع)، مداحی کربلایی مجتبی میرشکاری، پخش کلیپ، دکلمه و سرود دسته جمعی دانش اموزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود در پایان این مراسم با هدایایی از خانواد‌های شهدا، جانبازان و ازادگان با حضور فرمانده منطقه دوم دریایی سردار زیراهی و مسئولان بخش و شهرستان تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.