جانشین فرمانده انتظامی کشور:

بخش مهم امنیت در خاک کشور مربوط به امنیت در مرزها است

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه فرماندهان و مرزبانان پنج استان غربی کشور در اوج وحدت، انسجام و اقتدار رزمایش اقتدار هشت برگزار کردند، گفت: بخش مهم امنیت در عمق خاک کشور مربوط به امنیت در مرزها است.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در جمع فرماندهان و مرزبانان منطقه‌ای غرب کشور و رزمایش اقتدار هشت، اظهار کرد: عزت و آرامش کشور حاصل خون شهدا است و امروز نسل جوان ما این مسیر را ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور  بیان کرد: تقارن این روز با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان تقارنی شیرین است چرا که در این رزمایش، نسل جوان پای کار هستند و جوانان مصمم، با تجربه، با بصیرت و روحیه انقلابی موجب ترس و لرز دشمنان شده اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف و بویژه صنعت و تولید و همچنین اتحاد ملت، افزود: این پیشرفت‌ها موجب شده است که دشمنان فتنه و توطئه‌های مختلف را طراحی کنند و امروز مرزبانان کشور در رزمایش اقتدار هشت، اقتدار نظام را به دشمنان نشان دادند.

سردار قاسم رضایی گفت: همه سازمان‌های نظام و بویژه نیرو‌های مسلح در کنار هم هستند، سپاه و بسیج و مرزبانی و ارتش و مردم در کنار هم هستند و انسجام آنان شکست ناپذیر است و امروز پنج استان کشور که با کشور‌های همسایه روابط حسنه داریم این رزمایش را اجرا کرده اند، چون مرز مشترک رزمایش مشترک می‌خواهد.

وی افزود: امروز در دهلران شاهد این رزمایش بودیم و خدا را شاکریم که بگوییم مرزبانی از نیرو‌های موفق است با ۱۵ کشور همسایه ایم، ولی علی رغم توطئه‌های دشمنان کشوری امن داریم.  عشایر هم در کنار ما هستند و همه رده‌های نیرو‌های مسلح در حراست از مرز‌ها پویا و مشرف هستیم و یکی از خوبی‌های این رزمایش تعامل با کشور‌های همسایه بود بخوبی رزمایش اجرا و شاهد روحیه انسجام و وحدت و ایثار و دفاع مقدسی بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.