معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: در شهر‌های مختلف بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی را در حال اجرا داریم یا به اتمام رساندیم.

سردار اسدالله حاجی زمانی گفت: فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی اردبیل با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیارد تومان، اعتبار اولیه آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا ظهر امروز در آئین آغاز عملیات احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی اردبیل در دانشگاه علوم پزشکی این استان افزود: تکمیل این پروژه به بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که از محل تهاتر نفت پیش بینی شده و ان‌شالله این اعتبار تامین شود و زودتر از زمان تعیین شده پروژه به اتمام برسد.

سردار حاجی‌زمانی بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا این افتخار را دارد که در بیش از ۷ شهر با مجموعه علوم پزشکی در راستای اجرای بیمارستان‌های مختلف همکاری می‌کند.

او با بیان اینکه در شهر‌های مختلف بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی را در حال اجرا داریم یا به اتمام رساندیم، گفت: اخیرا بیمارستان شهدای تجریش که نزدیک به ۱۰۰ تختخوابی است تمام شده و با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا افزود: سعی کردیم از تجربه قرارگاه در ساخت بیمارستان تجریش در اجرای پروژه‌های اردبیل برای طراحی و سرعت در اجرا استفاده کنیم تا در مدت زمان تعیین شده شاهد افتتاح این بیمارستان بزرگ در این استان شهید پرور باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.