مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی ایران و قلب تپنده اقتصاد و گردشگری با آب و هوای مطلوب، سواحل وچشم ‌اندازهای زیبا، آثار تاریخی و فرهنگی آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است.

اقبال صادقی  در شریح خدمات و فعالیت‌های منطقه آزاد چابهار در آستانه سال نو اظهارداشت: منطقه آزاد چابهار برای استقبال از گردشگران نوروزی در نخستین اقدام برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی، ۹۴ چشمه سرویس بهداشتی جدید با امکانات به روز در هشت نقطه، جانمایی کرده که بزودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: این چشمه‌ها در مبادی ورودی شمالی و جنوبی، محدوده مجتمع‌های تجاری، پارک لیپار و محور مواصلاتی باغات گرمسیری چیکو و نارگیل جانمایی شده و در حال نصب است.

رییس کارگروه خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار ادامه داد: ۱۸ چشمه پرتابل نیز با هدف افزایش رفاهیات گردشگران و شهروندان در نقاط ساحلی در حال نصب است.

وی همچنین از نصب ۴۰ دوش در محدوده مجتمع‌های تجاری و محل شناگاه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ مورد در محدوده مجتمع‌های تجاری، ۲۰ مورد ویژه آقایان و ۱۰ مورد ویژه بانوان در محل شناگاه در حال نصب است.

صادقی با اشاره به ۹۵ چشمه سرویس بهداشتی موجود که ۴۰ مورد آن در حال بازسازی است، عنوان کرد: یکی از مشکلات در حوزه زیرساخت‌های بهداشتی، عدم اتصال این سرویس‌ها به شبکه آب و فاضلاب است که باعث می‌شود تامین آب مورد نیاز و تخلیه فاضلاب در ایام نوروز و به دلیل افزایش ظرفیت مصرف، با کندی صورت گیرد که در تلاش برای رفع این نقایص هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار