فرماندار رفسنجان گفت: وقتی به جوانان و ورزشکاران اعتماد کنیم، موفقیت و افتخارآفرینی برای جامعه حاصل می‌شود.

حسین رضایی در آئین گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان ضمن تبریک این مناسبت گفت: حضرت علی اکبر (ع) الگوی جوانان مسلمان ایرانی است.

او افزود: با اعتماد به قشر جوان و ورزشکار به یقین موفقیت و پیشرفت جامعه حاصل می‌شود؛ کما اینکه هر کجا در رفسنجان به جوانان و ورزشکاران اعتماد کردیم پشیمان نشدیم.

رضایی در ادامه به مشکلی که قبلا در ورزش رفسنحان وجود داشت اشاره و بیان کرد: قبلا همه نگاه‌ها و هزینه‌ها به سمت فوتبال می‌رفت؛ اما خوشبختانه با روی کار آمدن پورمحمدی به عنوان ریاست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان، به رشته‌های ورزشی دیگر از جمله ورزش‌های رزمی، کشتی و ... هم بها داده شد و در این رشته‌ها موفقیت‌های فراوانی در سطح استان و کشوری به دست آمد.

او افزود: البته نگاه شرکت مس باید نسبت به باشگاه ورزشی صنعت مس رفسنجان مهربانانه‌تر باشد و مسائل مالی این باشگاه را رفع کند.

رضایی تصریح کرد: دو ظرفیت ورزشی شامل باشگاه ورزشی صنعت مس و باشگاه شهرداری در رفسنجان دو نعمت بزرگ هستند و این‌ها در کنار اداره ورزش و جوانان شهرستان می‌توانند به ورزش و پویایی جامعه کمک به سزایی کنند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به وجود بیش از ۴۰ هیئت ورزشی بیان کرد: در این شهرستان بیش از ۱۴ تا ۱۵ هزار جوان بااستعداد ورزشکار وجود دارد؛ از طرفی اعضای این باشگاه‌ها باید به تیم‌های استانی و ملی راه پیدا کنند که نیاز به حمایت در این عرصه احساس می‌شود.

رضایی افزود: استعداد‌های خوبی و مطلوب در شهرستان رفسنجان وجود دارد که نیاز‌مند حمایت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار