فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: حضور همیاران پلیس تصادفات جاده‌ای را به ۱۷ هزار نفر کاهش داده است.

 سردار دلاور القاصی‌مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام امروز در رزمایش آماده باش تعطیلات نوروزی در سالن همایش حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بچه‌ها همیشه همیار پلیس بودند و همکاران بنده را همراهی می‌کنند تا امنیت و آرامش در جامعه حکم فرما شود.

وی افزود: رزمایش آماده‌باش تعطیلات نوروزی با حضور همیاران پلیس است تا بتوانیم نسبت به پارسال نظم و امنیت بهتری حکم فرما شود و با کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در تعطیلات نوروز تعطیلات خاطره انگیزی برای مردم رقم بخورد.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: هدف از اجرای طرح همیار پلیس این است که هنجار‌های جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود و دانش‌آموزان قوانین و مقررات را به بزرگتر‌ها تذکر بدهند تا در نهایت امنیت و آرامش بهتری در جامعه حکم فرما شود.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق امربه معروف و نهی از منکر طرح همیار پلیس است که جزء طرح‌های تاثیرگذار کشور است که در ۱۰ سال گذشته از ۲۸ هزار نفر تلفات جاده‌ای را به ۱۷ هزار نفر کاهش داده است و این حاصل تلاش دانش آموزانی است که این طرح را به اجرا گذاشته و الان این افراد در جامعه احترام به قوانین و مقررات را علاوه بر خودشان به فرزندانشان نیز انتقال می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: با اجرای طرح همیاران پلیس احساس مسئولیت در بچه‌ها ایجاد می‌شود که احساس مسئولیت کرده و به بزرگتر‌ها تذکر می‌دهند.

وی عنوان کرد: تاثیرگذاری همیاران پلیس به میزان یک پاسگاه و یک مامور پلیس است که تمام حرکات یک راننده را کنترل می‌کند و تخلفات را تذکر می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.