غفاری از کسب ۲ مدال طلا در رشته رباتیک در بیستمین مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان فارس خبر داد.

غفاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز گفت: دو مدال طلا توسط پارسا عشقی و حسین دهقانی محمدآبادی از البرز در رشته تیمی رباتیک بیستمین مسابقات ملی مهارت کسب شد.

او افزود: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در ۴ رشته به میزبانی استان فارس به مدت ۳ روز در رشته های رباتیک، فناوری مد، نقاشی و دکوراسیون و پیرایش مردانه با حضور ۷۳ نفر از ۲۸ نخبگان کشور برگزار شد که تیم اعزامی استان البرز در رشته رباتیک موفق به کسب۲ مدال طلا شد.

غفاری افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز میزبان ۴ رشته مهارتی نان های حجیم و نیمه حجیم و نیمه حجیم، کنترل صنعتی، قنادی(شیرینی پزی) و آشپزی است که رقابت در رشته نان های حجیم و نیمه حجیم در آکادمی ملی نان ایران روزهای دهم و یازدهم برگزار شد.

او گفت: مسابقات ملی مهارت در سه رشته دیگر با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، مجتمع آموزشی لاله نو و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای کندو در سطح شهرستان کرج روزهای بیستم تا بیست و دوم اسفندماه جاری با حضور۴۲ نخبه مهارتی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی است نفر‌های برتر این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی برای آمادگی حضور افتخار آمیز در مرحله بین المللی لیون فرانسه اعزام خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.