رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه باید فرهنگ بسیج را در کشور تقویت کنیم، گفت : در تلاطم‌هایی که احیانا برای کشور پیش می‌آید، فرهنگ بسیج نجات‌بخش خواهد بود.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه با اشاره به ناآرامی ماه‌های گذشته در کشور، گفت : در این حوادث همچون همه توطئه‌های دشمنان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، روحیه بسیجی ملت به کمک آمد و اجازه نداد دشمنان اسلام و انقلاب به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برسند.

وی با اشاره به درایت امام (ره) در بنیان نهادن فرهنگ بسیج در کشو، گفت: تا فرهنگ بسیجی بر کشور حاکم باشد، نظام در مسیر اهداف عالیه انقلاب پیش خواهد رفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه باید فرهنگ بسیجی را در کشور تقویت کنیم، تاکید کرد: در تلاطم‌هایی هم که احیانا برای کشور پیش می‌آید، فرهنگ بسیجی نجات‌بخش خواهد بود.

محمدی یادآور شد: انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود از بحران‌ها و تلاطم‌های زیادی عبور کرده و مردم انقلابی ایران اسلامی التهابات زیادی را دیده‌اند که اگر فرهنگ بسیجی در کشور وجود نداشت، انقلاب خیلی زودتر از این‌ها از بین رفته بود.

دشمنان جنگ همه جانبه‌ای را علیه ما شروع کرده‌اند

رضا منصوری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه دشمنان جنگ همه جانبه‌ای را علیه ما شروع کرده‌اند، گفت: گرچه این جنگ همه ما را اذیت کرده، اما مطمئنا از این مرحله حساس هم سربلند عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مقابله با توطئه‌های دشمنان بصیرت و نگاه ویژه می‌طلبد، تاکید کرد: باید بصیرت و آگاهی خود را برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب بالا برده و اجازه ندهیم توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام راه به جایی ببرد.

وی از اساتید دانشگاه خواست در مورد توطئه‌های گاه و بیگاه دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برای دانشجویان روشنگری کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.