برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شرق کرمان

اولین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان‌های شرقی استان کرمان در محل فرمانداری بم برگزار شد.

مطهری نیا معاون توسعه و پشتیبانی فرمانداری بم در این آیین که با حضور روابط عمومی‌های ادارات چهار شهرستان شرقی بم، نرماشیر، فهرج و ریگان برگزار شد، نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: مدیرانی که روابط عمومی فعال و با اطلاعات عمومی کامل دارند، مطمئنا موفق‌تر عمل خواهند کرد او گفت: هدف برگزاری ان ایجاد هماهنگی میان روابط عمومی‌های و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها، تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه روابط عمومی افکار عمومی و ضرورت‌های حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی است.

او به سخن مقام معظم رهبری در خصوص بحث جهاد تبیین و اطلاع رسانی به مردم اشاره کرد و بیان داشت: اینکه مردم بدانند دولت چه کار‌هایی انجام داده، نشان دهنده چراغ راهی است که باید روابط عمومی‌ها اهتمام ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

مطهری نیا تصریح کرد: استان کرمان به ۹ منطقه تقسیم شده که شهرستان‌های شرقی استان کرمان (چهار شهرستان بم، فهرج، ریگان و نرماشیر) به عنوان منطقه ۵ انتخاب شده اند که با محوریت فرمانداری بم این شورا‌های روابط عمومی تشکیل شده است.

برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شرق کرمان

او افزود: روابط عمومی فرمانداری بم به عنوان دبیر این شورا انتخاب شده و جلسات با حداقل نصف اعضا به اضافه یک نفر تشکیل می‌شود و قانونی است.

در ادامه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان‌های شرقی استان کرمان انتخاب شدند.

شهرام جرجندی، موسی مولاییان، ابراهیم دهقانیان، رحمت‌الله دریجانی، مهدی باقری، امیر احسان جزینی و زهرا غلوری با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه و خانم جزینی عضو علی البدل انتخاب شدند.

در بخش بازرسی نیز محسن سلطان آبادی عضو اصلی و خانم محمدامینی عضو علی البدل و خزانه دار هم رضا حسن زاده عضو اصلی و حجت ابولی عضو علی البدل انتخاب شدند.

برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شرق کرمان

 این انتخابات هر دو سال یک با انجام‌ می شود که در این انتخابات تعداد ۱۲۰ نفر از روابط عمومی ادارات شرق استان شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار