وزیر آموزش و پرورش گفت: ما باید دانش آموزان را با فرهنگ خیرین آشنا و آن‌ها را خیر تربیت کنیم.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: بسیار خرسندیم که در میان جمع خیرین هستیم. من از دوران جوانی کار خیر را دنبال می‌کردم. طبق بررسی‌های ما تعداد ناهنجاری های دانش آموزان۵۶ مورد است.

او افزود: برای هر دانش آموز مریض که نیاز به عمل جراحی دارد حدود۵۰ میلیون تومان به صورت سالانه هزینه می‌شود. یکی از وجوه پیشرفت تربیت، مشارکت آحاد مردم در امور خیر است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: دانش آموزان ایرانی همیشه در حوزه‌های مختلف سرآمد هستند و این امر اثر تربیتی خیرین است. ما قصد داریم ۲ هزار و ۲۰۰ محله را توانمند کنیم. 

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش باید موضوع خیرین را در قالب کتاب تالیف کنند. ما باید دانش آموزان را با فرهنگ خیرین آشنا کنیم و آن‌ها را خیر تربیت کنیم.

نوری افزود: امیدواریم زیرساخت امور خیرین را درست کنیم تا مردم بتوانند در امور خیریه شرکت کنند.خیرین مدرسه ساز هزار و پانصد میلیارد تعهد داده اند تا مدارس جدید ساخته شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما باید امور خیریه را توسعه دهیم تا همه دانش آموزان بتوانند تحصیل کنند.

نوری گفت:معلمان، خانواده‌ها و دانش آموزان در اتفاقات اخیر(بدحالی دانش آموزان)بسیار هوشیارند و به زودی این مشکلات بر طرف خواهد شد.

حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:کارهای خیر از جمله جراحی شکاف دهان دانش آموزان انجام می شود تا دانش آموزانی که این مشکل را دارند ، بتوانند مانند دیگر دانش آموزان درس بخواهند.

او ادامه داد: اقدامات خیرین وزارت بهداشت برای دانش آموزان بسیار مفید است ، به طوری که در مناطق محروم کشور این گونه اقدامات نیز در حال انجام است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
و فروش توسط دولت.
آخرین اخبار