رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دستور آغاز نقشه‌برداری و به روز رسانی نقشه‌های ثبتی و راه اندازی نمایندگی ثبتی را در چادگان اصفهان صادر کرد.

در سفر رئیس قوه قضاییه به اصفهان، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به چادگان رفت و در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات قضایی و اداری این شهرستان از جمله نبود واحد ثبتی و اجبار مردم به طی مسافت ده‌ها کیلومتر برای امور ثبتی در شهرستان فریدن، برای راه اندازی نمایندگی ثبتی در چادگان در صورت تأمین فضای اداری از سوی فرمانداری و تأمین و تجهیز نیروی انسانی و امکانات از سوی سازمان ثبت تا قبل از پایان سال دستور ویژه صادر کرد.

او با اعلام آغاز تهیه و به روزرسانی نقشه‌های ثبتی در شهرستان چادگان با همکاری شرکت‌های مشاور گفت: این نمایندگی ثبتی با اختصاص ۵ نیروی انسانی و تجهیزات لازم از سوی سازمان ثبت راه‌اندازی و با پیگیری‌های لازم در آینده به سطح اداره ارتقا می‌یابد.

 

رایگان شدن حدنگاری اراضی ملی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رایگان شدن حدنگاری اراضی ملیو تهیه نقشه برای مردم و ادارات دولتی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تامین اعتبار و کمک دولت از امروز تهیه نقشه برداری از اراضی زراعی، روستایی و شهری برای مالکان هزینه‌ای نخواهد داشت و شرکت‌های طرف قرارداد با اداره ثبت و اسناد و املاک نقشه برداری را رایگان انجام می‌دهند.

بابایی با بیان اينکه استان اصفهان در حوزه حدنگاری اراضی ملی کشور رتبه اول را دارد گفت: امیدواریم با این مشوق‌هایی که در نظر گرفته شده سرعت حد نگاری در کشور افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار