مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: ۴۵ درصد از کل مشترکان گاز طبیعی در این استان از خوش‌مصرف‌ها هستند و قبض گاز این دوره آنان تغییری نداشته است.

سید جواد حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ابراز داشت: از ۳۱۳ هزار مشترک گاز طبیعی در استان سمنان ۴۵ درصد در فهرست خوش‌مصرف‌ها قرار داشتند و قبض گاز مربوط به ماه‌های سرد امسال آن‌ها تغییری نکرد.

وی افزود: بر اساس تعریف پله‌های ۱۲ گانه مصرف، ۴۰ درصد مشترکان شرکت گاز استان سمنان مشمول افزایش ۳۰ درصدی و ۱۳ درصد مشمول افزایش تعرفه ۵۰ درصدی شدند که این افزایش‌ها بر اساس میزان مصرف آن‌ها نسبت به سال قبل سنجیده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: با این همه بر اساس مصوبه هیات وزیران با توجه به ماندگاری و شدت سرمای هوا در پاییز و زمستان امسال، ۷۰ درصد تخفیف بر میزان افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف اعمال شد و رقمی که در قبوض این مشترکان اعمال شده بر اساس این تخفیف ۷۰ درصدی است.

همزمان با سردشدن هوا از هشتم بهمن، روند مصرف گاز طبیعی در استان سمنان نیز افزایشی بود به طوری از میزان یک میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب در این تاریخ به بیش از هفت میلیون مترمکعب افزایش داشت.

۱۰۰ درصد خانوار‌های شهری و بیش از ۹۱ درصد خانوار‌های روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار