اختصاص ۲ رام قطار فوق‌العاده در مسیر جمکران - تهران و بالعکس به مناسبت نیمه شعبان

مدیرکل راه‌آهن استان قم از اختصاص دو رام فوق‌العاده در مسیر جمکران - تهران و بالعکس همزمان با سالروز میلاد امام زمان (عج) خبر داد.

غلامحسین دباغ گفت: همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد سراسر نور صاحب الزمان (عج) و به منظور رفاه حال زائران دو رام قطار به قطار‌های موجود در مسیر جمکران _ تهران و بالعکس افزوده شد.

مدیرکل راه‌آهن استان قم افزود: به این ترتیب یک رام قطار ریل باس ۱۶ اسفند ماه در ساعت ۱۴ از تهران به سمت جمکران حرکت می‌کند و در ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه از ایستگاه جمکران به تهران باز می‌گردد.

او ادامه داد: همچنین یک رام قطار دیگر نیز در تاریخ ۱۷ اسفندماه در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه از تهران به مقصد جمکران عزیمت خواهد کرد و در ساعت ۱۸:۰۵ دقیقه به تهران باز می‌گردد.

دباغ تصریح کرد: قطار مسیر تهران به جمکران نیز که در طول سال در روز‌های پنجشنبه کار خدمات رسانی را انجام می‌دهد، ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ایستگاه تهران را به مقصد ایستگاه جمکران ترک خواهد کرد و در ساعت ۲۳.۵۹ دقیقه از ایستگاه جمکران به سمت تهران عزیمت خواهد کرد.

مدیرکل راه‌آهن استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه علاوه بر ۱۴ رام قطار‌هایی که در مسیر قم _ تهران به صورت روزانه تردد دارند، عنوان کرد: جهت رفاه حال زائرین و مسافرین و نیز سهولت تردد یک رام قطار فوق‌العاده به قطار‌های برنامه‌ای قم به تهران و بالعکس اضافه شد که روز چهارشنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه از تهران به سمت قم و در ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه از قم به تهران حرکت خواهد کرد.

برچسب ها: نیمه شعبان ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار